Miesto práce
821 08 Bratislava
821 08 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac
1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce Dátového špecialistu zákazníckej podpory v spoločnosti je zaistenie spokojnosti klientov a vernosť produktom
a službám. V dôsledku toho musí Dátový špecialista bežne odpovedať na prichádzajúce zákaznícke požiadavky, ako sú otázky ohľadom zobrazovania dát, fungovania databázy, inštalácie nových funkcií v rámci databázy. Tiež musí iniciatívne kontaktovať klientov ohľadom potenciálneho vývoja produktu, vrátane zmien, aktualizácií a výpadkov. Dátový špecialista musí analyzovať a porozumieť prevádzke každého klienta a výzvam, ktorým čelia. Jeho úlohou je tiež analyzovať, spracovávať a kontrolovať dokumenty, najčastejšie vo forme excelu, ktoré obsahujú informácie o námornej preprave, a ktoré nám klienti každodenne zasielajú, aby sa informáciami, ktoré sa v nich nachádzajú aktualizovala databáza.
Pre túto prácu sú potrebné dobré organizačné schopnosti, aby Dátový špecialista vedel efektívne odpovedať na veľké množstvo prichádzajúcich požiadaviek. Taktiež je nevyhnutná znalosť excelu, ktorá pomôže Dátovému špecialistovi rýchlo a efektívne spracovávať dokumenty od klientov a aktualizovať nimi databázu. Potrebné sú tiež analytické znalosti a schopnosť sústrediť sa na detail.
Pre túto prácu sú potrebné dobré organizačné schopnosti, aby Dátový špecialista vedel efektívne odpovedať na veľké množstvo prichádzajúcich požiadaviek. Taktiež je nevyhnutná znalosť excelu, ktorá pomôže Dátovému špecialistovi rýchlo a efektívne spracovávať dokumenty od klientov a aktualizovať nimi databázu. Potrebné sú tiež analytické znalosti a schopnosť sústrediť sa na detail.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca na unikátnom produkte v rámci námornej logistiky, ktorý sa neustále vyvíja a inovuje.
Flexibilná pracovná doba.
Práca z domu, alebo kancelárie podľa potrieb zamestnanca.
Individuálny prístup k zamestnancom.
Mesačný bonus na mimopracovné aktivity.
Finančná podpora ďalšieho vzdelávania.
Individuálne bonusy na konci roka podľa dosiahnutých výsledkov.
Otvorená atmosféra v celej firme.
Každoročné zvyšovanie mzdy.
Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve.
Flexibilná pracovná doba.
Práca z domu, alebo kancelárie podľa potrieb zamestnanca.
Individuálny prístup k zamestnancom.
Mesačný bonus na mimopracovné aktivity.
Finančná podpora ďalšieho vzdelávania.
Individuálne bonusy na konci roka podľa dosiahnutých výsledkov.
Otvorená atmosféra v celej firme.
Každoročné zvyšovanie mzdy.
Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve.
Informácie o výberovom konaní
Na výberové konanie budú pozvaní iba uchádzači, ktorých životopis zodpovedá stanoveným kritériám. Prvé kolo pohovorou sa bude konať cez videohovor. Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní účastnící v druhom kole.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, Humanitné, Logistika, Administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel – Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť, analytické myslenie, komunikačné schopnosti, flexibilita, organizačné schopnosti, zodpovednosť, trpezlivosť, koncentrácia, spolupodieľanie sa na dobrej atmosfére v tíme
V prípade záujmu nám prosím pošlite Váš životopis na cvbratislava@hrglobal.sk prípadne cez náš formulár tu na stránke.